Friday, December 21, 2007

ေနာက္ဆံုးအနမ္း

Vocalist: Nik and Jay
Song: Et Sidste Kys

ဒီသီခ်င္း က ဒိန္းမတ္သီခ်င္းပါ ေနာက္ဆံုးအနမ္းလို႔ ျမန္မာလိုအဓိပၸာယ္ရပါတယ္....



စာသားေတြကေတာ့့့့ .........
*et sidste kys*
De ting hun sagde til mig køre rundt og rundt
Jeg ved at man kan vænne sig til alting ,med det gør ondt
Tiden læger alle sår, siger de
Men hvornår er det?
Hvornår bliver det?
Sætninger fra i går i mit hoved
Jeg vågner op alene, der er blod på min pude
Min sjæl er tom
Jeg havde aldrig set det her komme
Selvom forholdet gik op og ned, frem og tilbage, som vi sang en gang
Har jeg altid hævdet at være en gentleman
Men måske var den eneste jeg ikke var det overfor dig
Så det sårer mig jeg ved jeg glemte at holde døren for dig til sidst
Glemte at give dig et kys om morgenen før jeg gik
Glemte at holde liv i den gnist, som vi to starede
Jeg gik nok lidt for meget op i penge og parties
Men aldrig havde jeg troet at du blev så frustreret over mig at du skred fra mig
Jeg hørte godt det du sagde til mig i går
Det er bare som om alt indeni mig stadig ikke forstår

Jeg kommer hjem i nat
For at holde dig tæt
Og fortælle dig at
Det her bliver det sidste kys
Jeg kommer hjem i nat
Men selvom jeg ikke er her når du vågner op baby
Ved jeg det hele bliver okay

Du kom ud af ingenting, men jeg tror, jeg var parat
For du fik noget frem i mig, som jeg troede, jeg hade tabt,
Så jeg lod det flyde, tog en dag ad gangen
Med et billede i mit hoved af dig og mig sammen
For du havde alt det, alle de andre ikke kunne give mig
Og jeg havde en fornemmelse af, at du virkelig kunne lide mig
Så jeg fortalte hvad jeg følte, og at den her sommer kunne blive vores
Også selvom alle odds var imod os
Fra drømme til virkelighed ,fra at give op til at blive ved
Jeg syntes, vi tog det meste med
Men ligeså hurtigt som det kom, var det væk igen
Og vi gik hver vores vej ud af manegen
Smukke ting går, smukke ting kommer
Men jeg ved, der var en mening med, det ikke skulle være os to
Og du skal vide, jeg godt forstår, det du sagde til mig nu

Jeg kommer hjem i nat
For at holde dig tæt
Og fortælle dig at
Det her bliver det sidste kys
Jeg kommer hjem i nat
Men selvom jeg ikke er her når du vågner op baby
Ved jeg det hele bliver okay

Okay –
Jeg ved, at det vil blive okay
Med tiden bliver det hele okay
Jeg er stærk nok til at komme igen

...


ကၽြန္ေတာ္၏ဘေလာ့သို႔------->

No comments: